Vilken lycka!

Som vi har väntat på att de ska höra av sig från Nordmaling där Jonas sökt ett jobb! I fredgas sa Jonas att han inte hade hört någonting ännu trots att de skulle höra av sig innan veckans slut......på väg hem funderade jag mkt över hur jag skulle lösa de praktiska sakerna på veckorna när jag skulle bli ensam! När jag kom hem så säger han att han fick jobbet! De hade ringt under eftermiddagen men Jonas ville hålla en hemlis tills jag kom hem!!!!!!! Fyyyy tusan vad glad jag blev!

Att Jonas har jobb på hemmaplan innebär:
Att det är definitvt slut på veckopendlandet!
Jag ska vara lite mera mammaledig tills Victor börjar på dagis
Vi kommer att ha ett socialt liv på veckorna!!!!!
Victor kommer att få träffa sin underbara pappa på veckorna!

Jonas ska ringa till Lycksele i morgon och begära tjänstledigt, jag ska prata med chefen om mera mammaledigt!!!

Igår var vi och hälsade på syrran i Umeå. Hon mådde bra efter omständigheterna och sa att hon skulle få åka hem på lördag! Vi bjöd på lunch och käkade sedan kladdkaka. Mattias, Ceciia och Felicia kom även förbi en sväng! Veronica tyckte nog att det var uppskattat.

Idag är det morsdag! Vi skulle upp till Jonas mamma och äta tårta men det verkar som om Victor har fått en släng av sin första magsjuka! Han spydde väldigt mycket i vagnen och sedan har han spytt tre gånger til! Hoppas bara inte att vi också blir sjuka nu så att vi inte kan åka till Stockholm och kika på AC/DC på torsdag!

Jag valde att ha min morsdagspresent innestående tills vi ska till Stockholm, får se vad vi hittar där!

Se you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0