Ensam!

Idag åkte Jonas och hans pappa till Manchester för att kika på fotboll på söndag, det var Jonas present från hans föräldrar och syskon med respektive. Kvar hemma blev jag och Victor. Jag hade tagit semester idag för att vi skulle kunna åka till stugan. Victor har inte varit riktigt pigg den senaste veckan. Hostan har blossat upp igen och natten mot torsdag var han vaken mkt och ajade över sina öron. Jonas åkte då med han till doktorn för att kolla läget! Som tur var var det ingen öroninflammation, men de fick hostmedicin utskriven.

I morse när vi steg upp för att hade Victor feber 38,5.......bara att packa upp alla saker igen och stanna hemma! Tråkigt men det hjälps inte. Vi ska dit igen på onsdag! Hoppas att Victor är piggare tills dess.

Efter några timmar i min ensamhet ringer mamma och säger att hon kommer i morgon lördag så jag slipper vara ensam....KUl! Sååå tråkigt att vara ensam när man inte kan gå ut!

Nää det är väl bäst att dra fram snabeldraken så inte mamma tror att hon har kommit till en sandstrand när hon kommer i morgon!

/Bye

P.S Visst är det härligt med vår! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0