Såpbubblor!

För någon vecka sedan så upptäckte jag att Victor var väldigt intresserad av bubblor som blev av diskmedelsflaskan så idag gick jag och köpte såpbubblor. Oj vad kul han tyckte det var, pappa Jonas tyckte nog att det var minst lika kul. Under tiden jag åt middag så blåste Jonas och Victor sprang och fångade bubblorna! Rolig syn!

På fredag åker vi till stugan, ska bli så härligt att bara vara och åka skoter!

Ikväll har jag lyckats med någonting mästerligt! Jag gjorde upp en eld i öppenspisen och när jag kom ut från duschen så hade vedträna tippat vilket medförde att det luktade rejält med rök här inne samt så var det lite dimmigt! Det fanns inte så mycket annat att göra än att öppna fönstret. Folk som gick förbi måste nog ha trott att jag varit galen som hade fönstret öppet fast det är minusgrader.

Nää nu blir det till att ta sig en frukt!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag längtar oxå, hoppas vi får ordning på allt vattenelände, så man får känna sig lugn

2010-03-09 @ 22:06:13
Postat av: Anna

Ha så mysigt i stugan!

2010-03-10 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0