Usch bara....

....vad tiden går fort! Har nu hunnit med att jobba en vecka, ja det var inte en hel vecka men det var tur! Jag har varit så otroligt trött på kvällarna, för att inte tala om hur trött jag var igår kväll. Skulle kika på Lets dance men vaknar av att Jonas säger att han tänker gå och lägga sig!

Trodde faktiskt att jag skulle ha glömt mera på jobbet efter 13 månader hemma men efter att man kastas in i hetluften så kommer man ganska snabbt in i gängorna igen!

Hemmagrabbarna verkar ha det toppen i alla fall. Det är så härligt att komma hem när maten står på bordet och gardinerna är strykna! Jonas hade till och med köpt jäst för han tänkte baka bullar men då gjorde jag tekakor istället. Det är underbart att se hur glad Victor blir när jag kommer hem, han kommer stapplandes fram till mig och kramar om mig rejält! En UNDERBAR känsla som inte går att beskriva.

Idag har vi bakat tekakor med havregryn i! Hittade ett recept på internet. Blev rätt goda i alla fall! Finns inget godare än att smöra en tekaka när den är alldeles varm så att smöret smälter....mumma!

Nu väntar snart soffan och en god macka!

//Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0