Snö, snö och ännu mera snö!

Shitt vad det har snöat! Hörde att det kommit 48 cm och det kan jag tänka mig! Traktorn kom och skottade här igår kl. 22:00. Kl. 06:30 i morse kom jag nästan inte ut från gården! Vägen ner till stan var direkt ingen väg.......mkt snörök var det oxå! Kan bara sammanfattas med ett ord KAOS! Blev till och med tvungen att ställa in hembesöket jag hade idag på grund av att leasingbilen hade frysit ihop! Det var endast en bakdörr som gick att öppna!

Kul med kommentarer! Ja det kommer att bli skithärligt att åka till Kreta en sväng! Sandra, det är ett lägenhetshotell som heter Stellina Village. Klart vi måste träffas snart Sandra, vi bestämmer bara en dag så käkar vi en lunch!

För övrigt så kändes det som om jag vann en miljon igår när min första riktiga lön damp ner på kontot! Efter att ha inbringat pengar från försäkringskassan i 13 månader kändes det som rena lyxet när man tittade på sitt kontoutdrag ;-)

Nää nu ska jag slänga mig på soffan en stund!

Ha en fortsatt trevlig kväll i kylan vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0