På begäran!

Hej hopp! Tiden bara rusar iväg, kliver upp i ottan och kommer hem nästan när Victor ska sova! Så är tydligen det vuxna livet, men men man ska vara glad för att man har ett jobb.

Måste även avsätta lite tid här eftersom bloggen saknas av vissa kul!

Veckorna består av att jobba och vara med familjen och helgerna är den enda tiden man kan hitta på någonting. Förra helgen tog jag och Victor en skotertur till Jonas i skogen, vilket vi även gjorde idag! Idag överraskade vi även med fika, vilket jag tror Jonas gillade.

På dagarna när grabbarna är hemma så bakar de och håller ställningarna. Victor har även börjat uppskatta sin Bobbycar som han fick när han fyllde år, kul!

Victor har även lärt sig att man kan nå allt man vill bara man kan klättra.

För övrigt så är vi väldigt sugna på att boka en resa när Jonas fyller 30, får väl se om, och isåfall vart, det bär av.

Ha en fortsatt trevlig helg!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vad roligt med en uppdatering! Vad mysigt ni ser ut att ha det i skogen! Å vad duktig Victor är på att klättra!

2010-01-25 @ 00:49:26
Postat av: mamma

åååååååååå vad jag längtar efter lilleman,han ser ut som en äkta klykare med skoterglasögonen hi hi. PUSSA han ifrån mig

2010-01-25 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0