Kreta

Nu är det bokat och klart! Vi åker till Kreta-Chania 10/4-18/4, kommer att bli så härligt!

Ute är det snöstorm. Kom knappt in på gården idag efter jobbet, hoppas att traktormannen kommer och skottar annars kommer jag inte till jobbet i morgon, får väl slå en signal till svärföräldrarna och åka med dem isåfall. Konstigt att han inte dykt upp ännu.....han som brukar vara så punktlig!

Idag när jag skulle handla så tänkte jag ge Lidl en chans......kom in i butiken, hämtade en ost och kände väldigt snabbt att det inte var en butik för mig! Köpte osten, en chipspåse samt en låda champinjoner och åkte sedan till Coop för att handla. Vet inte vad det var med butiken men jag kände direkt att den inte föll i min smak. Kändes som om jag var inne på ÖoB för att handla mat!

Nää nu blir det till att käka en nybakad tekaka!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt med Kreta! Ni kommer att få det så skönt så!



Jag förstår hur det känns med Lidl, vi har typ samma affär här som heter Aldi, och det är samma känsla där inne.. varit där en gånd och aldrig mer..

2010-01-28 @ 02:46:31
Postat av: Sandra

Åh, vad härligt! Nu blir man avundsjuk..=) Nyfiken på vilket hotell ni ska bo på, jag var ju själv på Kreta 06..=) Vi måste träffas snart så att man får höra lite mer om planerna! Kram på er så länge!

2010-01-28 @ 14:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0