Familjeråd

Innan Jonas åkte på träningen ikväll så sa han att vi skulle ha ett familjeråd när han kommer hem! Ja, det är  inget allvarligt familjeråd utan vi ska bestämma vart vi ska åka när han fyller år! Vi hade först tankar på att åka och se en fotbollsmatch men biljetterna är så dyra + att jag tror inte att Victor har ro att sitta still i 2*45 min.

I helgen hittade vi en resa till Greklan-Kreta till ett mycket bra pris, vi velade tydligen för mkt eftersom hotellet är nu fullbokat! Vi har nu hittat ett likvärdigt hotell (granne med det som är fullbokat) för 1000:- mer :-( men så kan det gå när man velar för mkt. Ja, vi får väl helt enkelt se ikväll vart det bär av, uppdaterar er senare när vi bestämmt oss!




Ikväll när jag åkte hem från jobbet hörde jag på radion att de utfärdade en klass 2 varning på vädret i morgon! Tur att jag inte ska ut och åka i jobbet i morgon! Det skulle tydligen kunna bli mellan 30-40 cm snö! 

När nu blir det halv 8 hos mig sedan Mästarnas mästare!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0