Fru Wallin!

Ja nu var det ett tag jag skrev här igen men tiden springer iväg.......Trots mitt stopp i bloggningen är det ändå några läsare som är intresserad av vad jag gör, roligt!

Den 31/7 kl. 14:00 blev jag fru Wallin på Åreskutan! Vi hade inte berättat det för någon utan allt var en överraskning! Vi hade en underbar dag!





Efter vigseln så åt vi en god middag på Holiday Club, riktigt trevligt! Nu ska man inte klaga på priser men en flaska rödvin som gick på 310:- där kostar 79:- på systemet! Måste säga att de gör ett jäkla bra påslag!

Jonas har för övrigt arbetat sina sista två veckor i Lycksele. Jag och Victor passade på att åka upp till Åsele så att vi fick vara tillsammans. En dag åkte vi även upp till Lycksele och strosade på djurparken, riktigt trevligt!

Victor älskade verkligen att vara inne på "barnens djurpark"

Nu går det tyvärr inte att ladda upp några bilder.....återkommer sedan med bilder!

När vi åkte hem från Åre i söndags pajade min mobil. Åkte in på phonehouse på tisdagen men min garanti hade gått ut, det skulle kosta 995:- att skicka den på felsökning! Bestämde mig väldigt snabbt att det var inte värd det! Åkte in på Telia idag och köpte en ny mobil! HUAWEI U5710! Jag vet.....det låter inte som en telefon men fungerar prickfritt! Dessutom är det en toutschskärm vilket är roligt! Undra hur länge den håller med tanke på priset? Ahh jag har ju två års garanti i alla fall!

Nää nu ska jag ut och hjälpa Jonas med altanräcket!

Återkommer som sagt!

/Tjing!

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken var fotografen?

2010-08-05 @ 23:35:18
Postat av: Sandra

Åh, vilka härliga bröllopsbilder! Återigen - grattis, grattis, grattis! Jag utgår från att du har listat ut att jag är en av dina trogna besökare här på bloggen förresten..=P Ska försöka bli bättre på att kommentera bara, det är ju faktiskt ingen hemlighet att jag är inne och snokar..;)

2010-08-06 @ 11:26:16
Postat av: Anna

Stort Grattis till er båda!!! Verkligen jätte fina kort!! Grattis!

2010-08-08 @ 11:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0