Tvättstugan!

Nu har vi provat tvättstugan för första och sista gången! (Vi har alltid tagit hem tvätten och tvättat hemma) Tvättstugan ligger i huset brevid och i trapphuset STINKER det cigarettrök. Efter att jag tvättat upp syrrans kläder i går (och några av våra kläder) så tycker jag att det bara luktar rök av alla kläder! USCH! För övrigt så snodde jag någon annans tid! Det var bokat mellan 16-21 och ingen hade börjat tvätta 18......då tyckte jag att det var min tid! Måste faktiskt erkänna att jag var lite nervös när jag sprang ner i källaren ;-)

Igår blev Veronica förflyttad från Umeå till L-sele lasarett. Jag hälsade på henne en sväng igår och ska även dit en sväng idag! Vi hade tänkt att käka lunch i centralhallen.....eller vad det heter!

För övrigt så var Victor på Jonas jobb igår när jag var på lasarettet! Hi, hi, hi! Han tyckte att det var kul men blev lite less efter 1,5 timme! Jonas säger att han ska skrämma bort honom från den kommunala världen! Ja, vi får väl se hur det går!

Annars är det full fart här i den lilla ettan på veckorna! Victor kryper och jagar hundarna ständigt! Stängde för öppningen till sovrummet/vardagsrummet med vagnen men det gick så här bra!





Enkelt va! Man kryper bara under om man inte kan komma förbi!

Veckan som kommer är vi ( jag och Victor) hemma hela veckan! Jonas är ledig måndag och tisdag och åker sedan upp själv till L-sele för att jobba onsd-fred. På onsdag så ska vi ha träff hemmam hos oss med alla andra härliga bebisar i Victors ålder!

Nää nu vaknar Victor!

/Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Rockermom, Anneli

Ja, det ska bli mysigt!!!

Vad jobbar Jonas med?

Hoppas ni har det skönt och att det går bra för syrran din!



Kram Anneli

2009-09-03 @ 11:59:10
URL: http://rockermom.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Hej! Du kan vara lugn med tvättstugan. Det brukar vara så att om man inte börjat tvätta inom en timme efter ens pass startat får nån annan ta tiden! Fast det kanske inte blir nå mer tvättning i rökstugan!

2009-09-07 @ 03:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0