Tur i oturen!

Tror aldrig att jag har blivit så rädd någon gång som jag blev idag! Jag stod och diskade och Victor satt i matstolen lite snett bakom. Jag vänder mig om och plötsligt ser jag hur han faller ur stolen med huvudet före! SHITTTTT, vet inte hur jag gör men på något sätt så fångar jag honom innan han slår i huvudet i betonggolvet i byxorna! Landade dock på ett dl mått på golvet med kinden, så en liten blåning fick han i alla fall och ett litet skrapsår! Tror faktiskt inte att jag har haft så dåligt samvete någon gång!

För övrigt så har han lärt sig att göra väldigt roliga grimarser, men de är tyvärr svåra att fånga på bild men några har vi lyckats fånga i rätt ögonblick!

Här tar han i när han nyps!



Här tänker han nog hitta på lite bus!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Rockermom, Anneli

De små vet verkligen hur de ska göra för att skrämma livet ur en! Vilken tur att du hann fram, hade inte varit så "tur" om han ramlat ner i betongen! :(



Vilka söta miner han har! Håller med om att det är svårt att fånga deras miner och upptåg, då de är så snabba!

2009-09-17 @ 10:31:12
URL: http://rockermom.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Ibland tror jag mammor har superkrafter! Du måste verkligen ha varit jätte snabb. Tur att du hann dämpa fallet!



Vilka härliga bilder på Victor! De får mig verkligen att le!!

Ha det!

Kram

2009-09-20 @ 04:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0