Solen lyser så fint!

Ja, solen lyser verkligen fint ute.....det är så underbart att se alla härliga höstfärger!

Idag åker jag och Victor hem till Gideå eftersom jag ska ta prover i morgon! Sedan ska vi gå ut och käka lunch med de bästa tjejerna Sandra & Verona! Det blir spännande att se hur deras magar har växt! För övrigt så blir Victor 10 månader i morgon.....jag fattar inte hur snabbt det har gått! Alla säger verkligen att man ska ta vara på tiden efter att man har fått barn för att det går så snabbt och det stämmer verkligen hur knasigt det än låter!

För övrigt så kanske man ska söka till Idol nästa år! Sovde ner både far och son med min underbara stämma till Björnen sover i tisdags. Ja, de kanske somnade för att det lät alldeles för jädrigt dåligt....det har jag inte tänkt på ;-)

Annars rullar livet på här i Lycksele som vanligt! Vi har fortfarande inte fått något svar på vad den mystiske mannen gör med sina hinkar på cykeln....ha, ha.....lyckades ta två kort på honom igår. Provade att soma in men man ser tyvärr inte vad det är i hinkarna!

För övrigt så har jag suttit och kikat både på Aftonbladet och Expressen om hur helikopterrånet genomfördes.....helt otroligt att de lyckades! Snacka om att de måste ha planerat allt in i minsta detalj!


Lägger upp en bra låt som ni kan lyssna på i alla fall.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0