Liten har blivit stor!

Fattar inte vart tiden tar vägen! Igår när jag köpte vantar så var det en storlek som skulle passa 0-1 år. Och nu när vi är ute och går ser jag att de är i minsta laget men HALLÅ MARINA.......han är ju ett år om två månader! Det är inte första gången jag tror att vi har en liten bebis fortfarande som inte har växt någonting!


Här är han cirka tre månader!




Och här är han tio månader!

För övrigt så har han nyligen somnat! Han gör verkligen allt för att hålla sig vaken! Jag satte honom i vagnen och gungade fram och tillbaka tills huvudet tippade fram, då skakde han på huvudet och kikade upp igen! Den här gången var John Blund starkare än vårt charmtroll men det är ofta han kämpar på så ett tag!

Nää nu ska jag kika i hus och hem tidningen!

Vem vet.....kanske kommer John Blund och hälsar på mig också ;-)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tiden går fort brukar man ju säga :)



Hehe tack! Jag har faktiskt inte spelat så mycket.. Nån gång per år så där.. Hade väl tur eller nåt ;)

2009-09-30 @ 18:32:32
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0