Höstfynd!

I måndags åkte vi in till "stan" för att jag skulle köpa en bh. Väl framme på parkeringen så hade jag glömt Victors mössa i lägenheten, mycket ansvarslöst av mig ;-) Alla andra föräldrar hade mössa och en fin höstjacka på sina barn utom jag. Sagt och gjort så gick vi först in på Chicaboom och köpte oss en mössa från Geggamoja och sedan hittade vi en jättefin jacka på Åhlens! Dagen var räddad!

Så här fin blev han!





På lördag ska shoppingen fortsätta i stan, vi måste nämligen köpa lite mera byxor till herrn, samt se om vi hittar några tröjor! Det börjar även bli dags för vinterkläder snart så det blir även en sväng på fjällräven!

Nää nu blir det blöjbyte sedan lunch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh...vilket ansiktslyft på bloggen!

2009-09-23 @ 15:23:32
Postat av: Anonym

Mormor blir så varm i hjärtat när jag ser lille victor

2009-09-25 @ 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0