Fredag!

Äntligen fredag! Idag kommer Jonas hem från L-sele så det blir trevligt!

För övrigt så har jag och Victor haft besök av några barn! Vi skulle ha mamamträffen här i onsdags men det slutade med att det kom bara en person! Vi hade det trevligt i alla fall!

Igår så var jag och Therese ute och gick sedan gick vi in till oss så att Hugo och Victor skulle få leka men Victor är så våldsam, tycker synd om alla barn! Han behandlar alla barn som om det vore Ronja han klättrade på! Idag ska även jag och Therese ut och gå sedan så kommer Nina in på lite fika!

För övrigt så händer det väl inte så mycket här hemma! I helgen ska vi ska försöka att leta i våra gömmor för att kunna fylla ut de tomma rummen och Jonas ska väl jaga som vanligt!

Nää nu ska man passa på att käka lite lunch! Kändes som om jag fick svälja blodpuddingen hel igår till middag, idag kanske man hinner tugga ;-)

//Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0