Undrar!

Ja om jag kikar på statistiken på antalet besökare på bloggen så varierar det en hel del! Lördagar och söndagar är det såklart minst antal besökare.....har en liten känsla av att det är en hel del kommunalarbetare som läser min blogg ;-) ha, ha, ha!

Undra vilka alla läsare är??? Vissa lämnar ibland kommentarer vilke är skitroligt medan andra kanske bara ögnar igenom!

Ahh slutfunderat!

I morse hade vi -8 här......känns lite väl kallt och vi är inte ens inne i halva oktober! Hur ska detta sluta???

Nää kanske ska passa på att hoppa in i duschen när Victor sover en blund!

//Bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är inte avundsjuk av att höra att det är kallt där hemma. Idag har vi haft en underbar vårdag med 23 grader och strålande sol!

Mindre bra idag var att jag tappade mobilen på stranden och jycken lyckades inte spåra den! ;) Vi måste lite mer på att han ska kunna lycka spåra våra borttappade saker!



kram på er! Hälsa Veronica nästa gång du pratar med henne!

2009-10-06 @ 15:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0