Helgen har kommit!

Ja nu är det äntligen fredag igen! Victor och jag har nyligen kommit in från en promenad och jag har packat bilen inför hemfärden.....bara matpåsarna som fattas! Det ska bli så könt att komma hem igen!

Ikväll ska vi baka bullar för imorgon bär det av till Umeå för att hälsa på syrran! Inget kan väl passa bättre än att pigga upp henne med lite bullar inför kanelbullens dag! Ja, tänk om det hade varit så enkelt att man bara behövde baka bullar för att hon skulle bli pigg......då kan jag lova att jag hade bakat dygnet runt!!!

På söndag blir det nog en skogstur som vanligt ;-) Sedan hade vi tänk at fortsätta arbete med att klippa buskar och röja lite ris/träd!

Hoppas att ni alla kära läsare får en trevlig helg för det hoppas jag att vi får!

Måste bara lägga ut ett litet roligt klipp......stackars tjej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hälsa Vera när du hälsar på henne!!

Usch vad hemskt att höra så fel! Hon blev ju så glad och sen blev det kall dusch!



Kram på er

2009-10-04 @ 05:45:54
Postat av: Rockermom, Anneli

Jag tyckte att det var sååå kul! Först tänkte jag hur glad kan bli av att åka ut??? Men så insåg ju även jag (lite trög på kvällskvisten) att hon hört fel asg så sjukt roligt!!! ;)



Är ni hemma i veckan? Tänkte om ni ville komma förbi på en fika eller lite lunch?!

Du kan väl ringa!!! KRAM

2009-10-05 @ 22:20:21
URL: http://rockermom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0