Fredag!

Idag har jag och Victor varit till stan för att träffa trevliga arbetskamrater samt käka en god lunch på Kina! Efter att vi käkat lunch så gick vi till jobbet och hälsade på en sväng.....man måste börja vänja sig med jobbet redan nu! Det är faktiskt inte så länge kvar tills man sitter där igen!

Eftersom jag åkte hem i torsdags blev Jonas tvungen att åka buss hem. Spölandsbron håller på att renoveras så han fick åka en omväg med bussen, vilket resulterade i att han missade bussen till Husum och fick åka till Nordmaling istället. Jag och Victor åkte och hämtade honom där.

För övrigt så fick jag ett spännande telefonsamtal ikväll från Sandra! Blev helt nostalgisk och började tänka på hur det var för oss när vi åkte in på BB! Lycka till Verona!

Eftersom det blev knas med Victors sovtider idag så blev han övertrött ikväll! Fattar inte vart han får sin energi ifrån!!! När han kände att han somnade så slängde han snabbt upp huvudet igen......gjorde säkert så flera gånger men tillsut så orkade han inte längre.....sötis!

Avslutar med en bra fredagslåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0