Bara 3 dar kvar....

......tills jag och mamma ska åka med Veronica på en överraskningsresa! Längtar!

För övrigt så blir det bara mörkare och mörkare ute....men snart så är det vintertid så det blir lite ljusare en stund på kvällen men då är det mörkare på morgonen. Ja det är bara att inse att vi går mot mörkare tider!

I helgen hade vi en riktig arbetshelg! På lördagmorgon så putsade jag alla fönster utvändigt! 17 st rutor så jag hade skitont i mina ben dagen efter av allt spring på stegen, vilken träning! Jonas klippte gräsmattan för sissta gången i år. Söndagen krattade vi löv. Vi har en STOR gård med mkt lönnträd på så det tar sin lilla tid att kratta. Vi är inte klar änn men det är tack och lov bara mindre än hälften kvar!

Victor har et ganska hett humör och förra veckan sa Jonas att han inte fick knappra på den bärbara datorn för att den inte skulle gå sönder. Igår ville han knappra men då tog Jonas bort han och Victor blev skitarg...det hela slutade så här!

 



Ha, ha!!

//Se Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0