Ännu en ny vecka

Vill lova att tiden här i lght:en och hemma går i en rasande fart numera! Är inte så länge kvar tills det är den 4:e jan. och jag sitter på kontoret igen och kikar rätt in i hyreshuset som är mitt emot! Det blir säkert bra att börja jobba igen.....ha, ha...måste försöka att intala mig själv! Men det blir superbra att vi är hemma alla tre ända tills i augusti och förhoppningsvis så har Jonas hittat ett jobb hemma så vi kan fortsätta att vara tillsammans på veckorna!

För övrigt så har jag haft lite hjälp idag när jag skulle dammsuga!



Han har hittat ett nytt lekställe....städskåpet! Ja i en liten etta på ca. 30 kvadrat så är varje litet utrymme uppskattat ;-)

//På återseénde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0