-12,5 grader!

Nu börjar det att kännas som om det är vinter på riktigt här! -12,5 i morse....brrr!

För övrigt så råkade jag smutsa ner mina enda mjukisbrallor (som jag har med mig) igår så jag sprang ner till tvättstugan för att se om det var ledigt! Den var bokad mellan 16-21 och kl. var 18:45 och ingen hade börjat att tvätta än så jag slängde i mina byxkor och mitt underställ och när jag kommer tillbaka senare är det någon som har tagit ut kläderna när de inte ens var färdiga och lagt dem i en korg dyngsura!!!!!!!!! Faaaan vad sur jag blev! Det var dessutom tänt i tvättstugan så jag skyndade mig och tog mina saker sedan sprang jag därifrån. Vem vet.....det kanske är den mystiske mannen som tvättade just då och han vill jag inte träffa på ensam!

Vem den mystiske mannen är vet jag inte men han bor i huset brevid här! Är allt som oftast ute i solglasögon (även om det är mörkt) och cyklar alltid fram och tillbaka här med en hink på cykelstyret! För övrigt så gick han nedanför vårt köksfönster igår kväll när vi satt och fikade och ÄNTLIGEN har även Jonas insett att han är väldigt mystisk. Får nu inte gå ner i tvättstugan ensam längre!!!

Nää nu blir det en powernap medan Vitcor tar sig en lutare!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anna

Den mystiske mannen låter väldigt mystisk! Och det är konstigt att nån tar ut tvätten innan de är klara och slänger inte ens in dem i torktumlaren eller torkskåpet! Det finns verkligen underliga människor runt omkring oss!

2009-10-14 @ 14:49:11
Postat av: mamma

vad hände när du sölade ner byxorna?

2009-10-14 @ 20:26:29
Postat av: Linnea

Det var inte dåligt kallt heller! Huvvaligen..



Förstår att du blev sur.. fy tusan.. idioter får väl skylla sig själv om dom inte börjat tvätta, bruka ju va så att tiden har förbrukats om dom inte startat i tid..



Äckligt med mannen

2009-10-19 @ 21:31:51
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0