Uppdatering!

Oj, det har visst gått ett tag sedan jag skrev här! Det kan enkelt förklaras med att i denna lilla etta får man inte mkt tid för sig själv eller så vill Victor blogga istället.....vilket slutar med att han stängt av datorn eller så har han tryckt en massa snabbkommandon som man inte fattar hur man ska få en rätsida på ;-)

Ja, vad har hänt på en vecka! Victor och jag blev tyvärr förkylda men vi har dock klarat oss från febran! Victor är väldigt tät i sin näsa så han har stundtals svårt att äta och andas genom näsan. Är dock livrädd (som sin mamma) att man ska peta på näsan hans!

Victor börjar sakta men säkert bli lite tuffare att stå helt själv, har även tagit tre steg. Märker själv när han släpper de han håller i, då ler han så gulligt och skyndar sig att ta tag i saken igen så att han inte ska ramla!

För övrigt så räknar Jonas varje dag hur länge till vi ska leva detta "tattarliv" innan han får vara hemma med Victor! Om jag inte minns helt fel så åker han upp 8 ggr. till! Jag och Victor åker nog upp bara 5 ggr. till eftersom Jonas har tagit lite ledigt kring Victors födelsedag och så blir det en liten kortvecka under julveckan!

Måste säga att vi har klarat detta helt galant! Tänk er 3 personer och två hundar på 30,5 kvm i ett år!!!! Fattar det inte själv! Folk frågar vad jag gör på dagarna och det undrar jag med ibland. Måste säga att jag promenerar ca. 45 min-1 timme dagligen och när Victor sover så passar jag allt som oftast på att vila! Att städa denna lilla håla tar ju knappt 20 min men det sysselsätter vi oss med ibland oxå! Vi kommer i alla fall att skratta åt detta "elände" när vi båda har ett jobb i stan! Tror i alla fall att man inte blivit dummare!

Nää nu ska man packa ihop det sista!

Ha det gott kära läsare!

Bjuder på några bilder från den vecka som snart passerat!



Victor har fått låna Jonas jakthatt, den gillar han!

Aja baja!



Bye!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ååååååååååååååå mormors goknul,man blir tårögd när man ser godingen

2009-11-06 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0