Fredagen den 13:e

Se upp alla skrockfulla människor för idag är det fredagen den 13:e! För övrigt så är jag inte skrockfull alls och eftersom jag är född på en sådan fredag så jag inbillar jag mig att dessa dagar ger mig tur! Vi får väl se!

Ikväll blir det Idol sedan så ska vi röja upp det vi rev förra helgen, och det är inte lite att att ta tag i!

Victor har för övrigt hittat en ny favvo sak, grisen! Det är helt enkelt en vanlig kylskåpsmagnet som jag fick av Sandra och Verona. Han verkligen älskar den, bär på den överallt och käkar på den med jämna mellanrum. Tycker det är väldigt roligt när den fastnar på kylskåpet också!



Nää nu blir det till att vila en stund, bäst att passa på när herrn sover!

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lill "gisen" tycker om grisen.På det här fotot är han ännu mer lik farfar, pappa Jonas!!! han har dina gener och humöret efter mamma hi hi hi

2009-11-14 @ 12:51:42
Postat av: Rockermom, Anneli

Hej och Grattis till Viktor idag!!!!



Vidar tycker också attd et är jättekul med kylskåpsmagneter! Jag har några fotoramar med kort på barnen som han leker med där och sätter fast och tar bort och... ja, du vet hur länge de kan hålla på!

Hoppas ni får en jättehärlig födelsedag! Kramar från Anneli & Vidar

2009-11-25 @ 10:12:06
URL: http://rockermom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0