Torsdag!

Idag sov Victor ända till 8:30....åt lite och somnade om till 10:30 då pappa Jonas ringer! Jonas säger att han kommer hem och äter lunch samt att han tänker ta friskvård efter lunchen........då fick vi minsann eld i baken. Vi steg upp, klädde på oss och käkade.

Efter att vi alla hade ätit gick vi ut på en promenad, Victor var hyffsat nöjd men efter halva promenaden ville han inte ligga ner mera så Jonas fick bära honom. Han tycker verkligen att det är så kul att se allt som händer. Har tyvärr lite ont i magen......har tyvärr inte gjort 2:an på två dagar. Hoppas att han gör det när Jonas kommer hem, då är det bara att stoppa in honom i duschen.

Ikväll stundar det fika......traditionsenligt. 

Funderingar om en semestertripp fortsätter........vi får se vart det bär av!

Igår skrämde mamma mig verkligen. Vi hade pratats vid innan Victor skulle äta. Ca. 1 timme senare får jag ett sms från ett okänt telenr. där det står: hallo vad gör du? har vicktor ätit klart?

Jag kikade genast ut genom fönstret för att se om det var någon som kikade in.......kollade sedan på hitta och eniro (på telefonnr.) utan resultat. Ringde sedan Jonas för att höra om han kände igen nummret, men det gjorde han inte. Ringde sedan mamma och berättade om det otäcka meddelandet och att jag inte vågade gå ut på en promenad ......då skrattar hon och säger att det var hon som skickade det felstavade meddelandet från datorn.......hon har mobilt internet! Jag säger bara att hämnden är ljuv! Var så säker!

Nää nu vaknar sötnosen!

 

Kommentarer
Postat av: Verona

Herregud va stor han börjar bli!!!! Man ser hur ansiktet blir äldre liksom! En stor stark kille kommer det där bli! :-)



Kram kram

2009-05-15 @ 07:54:46
Postat av: Anna

jag förstår att du blev rädd! Sånt där får man ju inte göra!! Men som du sa, hämden är ljuv!! hoppas ni får en trevlig helg!

2009-05-15 @ 14:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0