Otursdag?

I morse åkte jag, Victor och vovvarna till Gideå eftersom Victor skulle ta sina 5 mån. sprutor kl. 12:50.

Efter att jag kommit hem går jag och hämtar posten i sedvanlig ordning. Upptäcker då att jag fått ett brev från landstinget där det står att jag har tid för lungröntgen torsd. 30 april kl. 8:50.........vid uteblivet besök debiteras 350:-.   
Alltså har kallelsen kommit på måndagen och röntgen skulle vara på torsdag........lite kort varsel! Ringde dit nu och förklarade att jag är borta på veckorna. Fick en ny tid och behöver inte betala 350:- Tur!

Kl 12:00 ringer bcv sköterskan på min mobil och undrar om jag åkt. Hon berättar att läkarens mamma har avlidit så det blir inga sprutor idag!  Har kört 18 mil enkelväg helt i onödan.........

Jag och Victor har redan bestämt att vi åker tillbaka till Lycksele igen ikväll!

Kan man ha mera otur?











Kommentarer
Postat av: Anonym

tur lilleman är van att åka bil,och zita blev väl glad(kanske)???

2009-05-05 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0