Måndag igen och Victor är sex månader idag!

Grattis Victor på din sexmånadersdag! Fattar inte att tiden har gått så snabbt! Nu försöker han att krypa, ålar sig fram på golvet, snurrar runt som aldrig förr och älskar att stå på stolar eller i vagnen och kika! Självklart håller mamma eller pappa i mig när jag står! Jag har även börjat på att äta gröt till lunch och "riktig" middag. Gillar självklart alla efterrätter som jag får samt mellanmålet, en banan, innan jag får kvällsmjölk av mamma! Men mammas mjölk är nog den bästa.......undra om jag någonsinn vill sluta dricka den? Jag är även en riktig sömntuta, somnar ca. 22-23, sover sedan till 7-8, äter den goda mjölken och somnar sedan om till 9-10.



Helgen är över.......lika snabbt som den kom! Vi räknade ut i morse att det är bara fem veckor kvar tills Jonas har semester och fyra måndagmornar till som vi åker upp hit innan semestern eftersom vi åker som vanligt till stugan på midsommar.

I helgen har vi mest varit ute och donat på. Det har varit ett otroligt härligt väder! I fredags var vi på Örnexpo och gick en sväng på stan! Victor gillade inte att åka vagnen på stan så pappa bar honom. (han är inte bortskämd?!?) På Örnexpo var det rätt så okej med folk, man behövde inte trängas i alla fall! Det enda vi fyndade var munkar......gott!

I lördags åkte vi och kikade på årets första fotbollsmatch på björkvallen, roligt att se. När det började regna så åkte vi och kikade på ett hus i Stensöden! Riktigt fint läge synd bara att det var visning på tisdag! Vill så gärna ha ett eget hus nu!

Igår söndag bar Jonas in ved i källaren så att vi har till öppenspisen och bakugnen.......allt gick inte in så vi tar nog upp lite till stugan oxå!

Det var vår helg! Idag så har vi tagit en sväng med barnvagnen men Victor var inte så sugen på att ligga i vagnen, vände på sig så han låg på magen och kikade på all trafik som körde  förbi oss.......GOKLIMPEN!

Nää nu ska man hoppa in i duschen så man vågar visa sig bland folk idag!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0