Långhelg!

Inatt har inte Victor sovit lika bra som han brukar. Han har nog haft ont i ett av sina ben han fick sprutan. Han har vaknat flera gånger och grinat.......stackarn! Han är även röd vid ett av sticken!

Snart åker jag och Victor och hämtar Jonas i Husum, kommer med bussen ca. 19:10. Ikväll blir det hemmagjord pizza till middag, gott!

Zita har mest legat ute hela dagen i solen och vaktat gården! Vi fick ju även besök idag av en man som ville dela ut "Vakna", lyssnade dock på mig när jag sa att jag inte var intresserad.

Se upp nu alla som är ute och    . Älgkorna börjar nu att stöta iväg sina fjolårskalvar eftersom de ska snart kalva igen! Såg det nämligen igår när jag körde från Lycksele. Stackar kalv! Älgkon sparkade rejält med frambenen mot kalven!

I morgon blir det nog ett besök på Örnexpo om det inte regnar! Vi kanske ses där!
  








Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer till Svedala på lördag. Känns jätte konstigt måste jag säga.

Midsommar hade jag tänkt fira i stugan! Kommer ni dit?

2009-05-21 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0