Klippning!

Mitt hår ser ut som en katastrof så idag ringde jag runt till flera salonger här i stan. Tillslut så fanns det en klipptid idag kl. 17:00 på ett ställe som heter Clippcorner! Hoppas att jag ser ut som en människa när jag kommer ut därifrån! Hon som svarade lät ju i alla fall trevlig. Ringde även till ett annat ställe och tur att det inte fanns någon tid där......hon som svarade lät som om hon var 100 år!

Solen lyser så fint ute men det blåser en hel del. Igår kom det snöblandat regn......men på eftermiddagen sprack det upp och blev jättefint!

Satt även mest på internet hela dagen igår för att leta kläder till mig och Victor inför det kommande bröllopet. Hittade en klänning till mig så vi får se om den passar!

För övrigt händer det inte så mycket annat roligt här i lapphålan. Ikväll blir det sedvanligt torsdagsfika.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0