Helgen är över men snart kommer ju en ny!

Helgerna går som vanligt fort. I lördags hade vi möhippa för den blivande bruden, vi höll igång hela dagen. Avslutade med en middag på strutsfarmen. Riktigt gott!

Kikade även traditionsenligt på schlagern......tycker inte att Sveriges bidrag lät lika bra som när det var uttagning i Sverige! Det vinnande bidraget som Norge hade är det lite fart i. Tror att ju mera man lyssnar på den desto bättre blir den.

 

Igår så putsade jag alla fönster på utsidan. Började även inne och mellan de fönster som är delningsbara........har några fönster som väntar på mig hemma som jag inte hann färdigt! 24 rutor närmare bestämmt eftersom det är bara delningsbara fönster kvar!

I morgon åker jag och Victor hem......kl. 12:50 ska Victor få sina sprutor och bli "besiktad" av en läkare. Tycker verkligen inte om när lillen ska få sprutor, han blir så ledsen och ont gör det ju också. På onsdag kommer Jonas med bussen till Husum så då hämtar vi honom där!

Idag är det en riktigt härlig dag, +17 i skuggan. Tror nog att det blir en mjukglass i em. Gott!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Set, Salmen

Det skulle vara gott!

2009-05-18 @ 14:24:19
Postat av: Anonym

Ha, ha Severin och Siri vill oxå ha!

2009-05-18 @ 15:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0