Fredag!

Äntligen är det fredag! Hoppas bara att det blir lika bra väder som vädernissarna har lovat i helgen!

I morgon lördag måste jag åka till stan och köpa mig ett par skor till bröllopet! Hoppas bara att det finns några som jag vill ha! För övrigt så har även klänningen kommit med posten så den ligger på affären i Gideå och väntar på mig! Hoppas bara att den passar annars blir det en lång dag i stan i morgon. Jonas och Victor har inte bestämt sig om de ska följa med än.....vi får väl se!

Igår åkte jag en sväng till Åsele och hälsade på mamma. Bjöd henne även på lunch som en morsdagspresent! Vi syskon har även delat på en annan present som hon får på söndag! Det är så roligt att åka hem ibland. Hämtade även finkläderna som Victor hade fått av mormor. Mamma hade även köpt en del andra kläder till Victor så han blir alltid så bortskämd av mormor!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi ska på bröllop......det betyder att allt måste fixas i helgen! Strykas, köpas osv. 

För övrigt så är det morsdag på söndag......min första morsdag! Undra vad man bjuds på då? *BLINK* *BLINK* (tillägnat Jonas!)

Nää nu ska jag forstätta att packa ihop sakerna! 

Ha en trevlig helg allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0