07:45

Ja, så länge sov Victor i morse. Han somnade kl. 22:00......måste pås¨tå att jag sällan är trött! Hur ska detta gå när man ska börja jobba???? Tur att dte är ett tag kvar!

Igår var jag och klippte mig på Clippshoppen, blev verkligen nöjd. Tycker alltid att det är så jobbigt att gå och klippa mig på ett nytt ställe men jag blev supernöjd.

Idag åker vi hem till kära Gideå. Jonas åker buss upp till L-sele på söndag (eftersom vi bara har en bil som fungerar) och jag kommer upp på tisdag igen efter röntgen och en utbildning om hur man gör när man sätter i halsen.

Nää dax att röja upp här innan Jonas kommer hem på friskvård, då ska vi även packa in i bilen!

Ha en trevlig helg allihopa! Själv så ska vi bara slappa och ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0