Vilket väder!

Ja säger bara vilket väder! I morse när vi kom fram började det at snöa! Snöade bara mer och mer.....tillslut var det stora lapphandskar.....och för er som inte vet vad det är så är det jättestora snöflingor.......ja lika stora som lapphandskar! Nu lyser dock solen......skönt! Det brukar alltid bli ett skitväder när jag ska bege mig ut på vägarna själv så vi får hoppas på sol i morgon!

Hmm Verona jag ska kika extra noga i brevlådan ;-)

Har fortfarande inte hittat mina gubbar som jag brukar pryda bloggen med.........verkar ha försvunnit när en viss älskling gjorde en virusscanning! Har även provat att ladda ner dem igen utan resultat! Så nu du Jonas har du ett uppdrag tills på onsdag........leta mina gubbar!

På onsdag åke jag en sväng till stan för att käka lunch och kvallra lite med Sandra och Verona! Kan knappt vänta......hinner ju inte skvallra lika mycket nu som när vi jobbade så vi har en hel del att ta igen! Det blir trevligt!

På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0