Vilken härlig dag!

Dagen började med att Victor sov ända från 21,30 igår till 06,00 i morse.........blev tvungen att stiga upp innan han vaknade för att kika om han andades! Blir nog trött av allt bilåkande! Han är så duktig!

I morse var det -25 ute.......kallt! Tur att solen lyserså fint ute nu! Jonas har för övrigt varit hem på friskvård så vi tog en promenad hela familjen! Så  skönt!

Igår när jag närmade mig den stora staden Lycksele så ringde jag till Jonas så han skulle beställa pizzan.........han ringde dock snabbt tillbaka och sa att han fick en smärre chock då han skulle beställa.......ca. 35-40 min. skulle det ta! (måste vara för att det är så billigt, 39:- för pizza, sallad och dricka) Ha, ha hade gått snabbare att baka själv hemma!

Vi bestämmde oss då för att ta drive thrue på Frasses! Det märks att man är i en lapphåla! Efter att jag hade lämnat fram Jonas betalkort (såklart :-) så säger kassören när jag får tillbaka kvittot och kortet:

- Jag har redan skrivit!

Han hade alltså redan signerat för köpet........ha, ha, ha! Hur kan man göra så!

Här kommer två bilder. En glad kille och samma kille som har sett att han har fötter!








För övrigt så har Jonas inte hittat "gubbarna", får göra ett nytt försök själv!

Bye!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja hur kan killen i kassan signera köpet?! Det är nog bara i Lycksele det funkar! Lät gott med både pizza och hamburgare förresten. Undrar om vi ska äta något av det ikväll?!

Trevlig helg på er! Kram

2009-03-27 @ 02:38:20
Postat av: Anna

Ja hur kan killen i kassan signera köpet?! Det är nog bara i Lycksele det funkar! Lät gott med både pizza och hamburgare förresten. Undrar om vi ska äta något av det ikväll?!

Trevlig helg på er! Kram

2009-03-27 @ 02:39:14
Postat av: Anna

ja se där ja! Första gången jag tryckte på knappen "skicka kommentar" så hände inge. Så jag gjorde om allt. Självklart kom inlägget med två gånger! Så kan det gå!

2009-03-27 @ 02:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0