Söndag!

Dagen började med att vi steg och upp kikade på vasaloppet......allt enligt tradition! Efter att vi kikat på det blev det en promenadsväng med doggsen och Victor. Det var tyvärr inte lika fint väder idag som det var igår men det var ju skönt att komma ut i alla fall!

Jonas har tagit sig en tur på skidorna (8,5 km) gissade att han skulle vara borta i 1,5 timme men han kom tillbaka efter en timme. Skulle tro att han åkt som en blådåre bara för att jag inte skulle vinna gissningstävlingen :-)

I morgon åker vi upp till L-sele som vanligt 05:30.......gissar att det blir snarkningar av mig sista biten om jag känner mig själv rätt!

Nää nu ska vi ordna middag!

Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!!



Jag kollar in o läser din blogg oxå! Grattis än en gång...han är jättesöt!!!



Hoppas du har det bra



kramar Elin

2009-03-01 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0