Sol, sol härliga sol!

Igår kom Victors farmor och farfar på besök. De har ju varit utomlands så de hade några presenter med sig till oss. Victor fick en frän tröja med tryck på baksidan där det stod Victor sedan fick han även denna keps!




Så här glad är man med kepan på!


Det blir bra med kepan till sommarn!

Fick även höra en rolig nyhet igår........ROLIGT! Det gillar vi!

Idag har vi varit på en långpromenad i den härliga solen. Sedan har vi plockat fram lite björkved som vi kan elda med i öppenspisen och slutligen körde vi en sväng var med skotern!

Jonas har för övrigt varit ute på morgonen med vovvarna, det var på tok för mycket snö men vovvarna gillade det skarpt!

Vi sitter även här och planerar lite roliga saker.......en resa när Jonas fyller 30! Meningar går isär vart vi ska åka men det löser sig nog innan slutet! Jonas är lite mera äventyrlig än jag.....jag vill åka till typ Thailand men han vill ha spänning......

Har en liten fundering! Vart svarar man på de kommentarer man fått........svarar man direkt i sin egen blogg eller i personens blogg som har skrivit inlägget???

Nää nu blir det snart en middagspromenad med hundarna och sedan middag hos svärmor & svärfar! Kvällen avslutas enligt tradition med melodifestivalen!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vilka snygga kläder! Och perfekt med kepa som skyddar mot solen!

Angående svara på kommentarer... jag antar att man får göra som man vill, men jag har svarat på mina kommentarer i min blogg. Liksom kommenterat min egen blogg.

2009-03-10 @ 05:20:38
Postat av: Verona

Vilka underbara bilder! Hihihihi

2009-03-10 @ 08:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0