Sluta äta chips!?!?

På lördagkväll när vi släckte ner lyset i en timme (allt förutom tv:n) tände vi ljus, gjorde upp en eld i öppenspisen samt dukade fram chips, dricka, ostar samt kex. När vi sitter och smaskar som bäst, jag äter den goda brieosten fylld med tryffel och Jonas äter sitt Coopchips, visar han mig en klump och säger:

- Vad är det här? (Visar en stor hård gul klump........lika stor som en femkrona)

Det var faaan det äckligaste jag hade sett! Kunde knappt kika på saken men efter en del smågluttande kunde vi utröna att det var en enorm fettklump.......såg ut som en rejäl vaxpropp! USCH!!! Tur att jag inte hade ätit ett enda chipsflarn och jag tog inte heller någonting av det äckliga chipset! När man sett någonting sånt äckligt det är då först man inser vad man sitter och stoppar i sig! Fyyyyy!

Inatt blev jag rejält rädd. Victor vaknade och ville äta så jag lyfte över honom mellan mig och Jonas. Efter att han ätit slummrar jag till och vaknar av att någonting faller i golvet...........faaan, flyger upp och tror att det är Victor som ramlat ur sängen MEN som tur var var det bara Ronja som ramlade ur sängen! Jag tror att hjärtat slog i 200.......hade inte kunnat förlåta mig själv om Victor hade ramlat ner! Lyfte sedan över sömntutan till sin säng efter att jag insett att Ronja blev sur och trodde nog att jag hade puttat ner henne!


För övrigt så gick resan till L-sele bara bra! Just nu lyser solen och det är så fint ute......dock väldigt blåsigt! Eftermiddagen kommer att bestå av att vi åker in och hämtar Jonas från jobbet och handlar, sedan blir det en promenad och sova.

Ville bara säga tack till mamma som alltid vill ställa upp och hjälpa till när det kör ihop sig! Du är BÄST!

Nää nu ska jag käka lite lunch!

På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0