Ny vecka!

Herregud vad helgerna går fort.....alldeles för fort!

Dagen har man börjat med att sova igen tiden man har förlorat eftersom vi var uppe så tidigt i morse   
sedan har jag ringt diverse nödvändiga telefonsamtal. Är det någonting som jag INTE tycker om är det att sitta i en telefonkö!!!! USCH!

Det är på så tok dåligt väder ute......grått och trist! Undra när solen kommer att kika fram nästa gång!

För övrigt har Jonas intehört någonting om jobbet ännu, han tror inte att han kommer att bli erbjuden det heller! Tyckte även att jobbet inte kändes helt rätt ändå......vi får fortsätta att hålla tummarna!

Nää nu ska jag och Victor försöka att komma på en matlista för veckan! Ska även lösa in min lilla "vinst" från vattenfall idag!

På återseénde!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0