Minisemester

Ja nu är det äntligen fredag igen fast jag har redan haft en minisemester! Jag, mamma & Victor har varit i Gideå i två dagar, gått på stan och bara tagit det lugnt! Riktigt skönt! Victor har blivit bortskämd av mormor, fått en hel del kläder! Igår torsdag åkte jag upp till Lycksele igen till Jonas. Vi blev alla så glada att se varandra igen.......men Jonas hade nog saknat Victor mest ;-)

Det märks att våren är här....klockan är bara 09:15 och det är redan +7 ute!

Grattis Sandra på födelsedagen! Hoppas att den blir riktigt underbar med massa paket och gott fika!

Nää nu ska jag leta reda på vart mina roliga figurer har tagit vägen på datorn (de som jag brukar pryda mina blogginlägg med), de är spårlöst borta!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar så mycket!! =) Och tack för messet! Ska se över datum omgående så att vi får tillfälle att träffas snart! Hoppas allt är bra med er annars och att ni får en toppenhelg! Kramar från födelsedagsbarnet (eller är det tant man kallas numera...? =P)!

2009-03-20 @ 10:58:18
Postat av: Verona

Ja Sandra... det är Tant du kallas nu mera ;-)



Låter härligt med lite återförening efter bara några dagar så där.... underbart :-)

2009-03-20 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0