Lyckseles apotek!

Idag bestämde vi att jag och Victor skulle åka och hämta Jonas för att inspektera in den nya ICA butiken som öppnat. Innan jag hämtade upp Jonas så gick jag på apoteket för att köpa tvättservetter och idominsalva till Victor. Kassörskan frågade om jag ville ha en påse och packade ner de två sakerna jag köpt! Jag gick vidare till bageriet för att köpa vårt torsdagsfika!

När vi kom hem så packade jag upp apotekspåsen och ser att salvan finns inte i påsen........faaan......jag måste alltså tillbaka till stan. Sätter mig i bilen kör till apoteket. Väl framme vid disken står samma kärring som tidigare. Jag visar henne kvittot och säger att jag var in för ca. 30 min sedan och att hon måste ha glömt att packa ner idominsalvan för den fanns inte i påsen!
- Näää jag minns att jag la salvan överst i påsen OCH blir det någonting kvar här så lägger vi det här! (hon pekar bakom disken)
- Konstigt sa jag att den inte var kvar i påsen då och inte i bilen! Ja, ja......jag måste väl köpa en ny då! handlar
- Ja, svarar hon bara!

Tilläggas bör att det handlar om 19:-......hon skulle väl ha sagt att jag skulle ta en ny tub!

- Jag drar mitt kort, knappar in koden och i samma veva jag säger att hon ska slänga kvittot går jag ut!

Jag säger bara att apoteket i Lycksele borde gå en kurs i hur man bemöter kunder!
  


Nog om detta! Har även gjort ett kap idag! Har köpt en Haglöfs bärryggsäck till Victor för ynka 300:-, kostar nog mellan 1000:- och 15000:-! Hittade den på en annonsida som finns på asele.nu. Säljaren ringde även under eftermiddagen och frågade om jag var säker på att jag ville ha den, så populär var den!

Så här ser den ut!




Nyss ringde brodern och lurade mig att säljaren hade sålt den till en annan......tur för han att det inte var sant!


Adjöss!


Kommentarer
Postat av: Verona

Usch och fy vilken kärring! man blir så arg på sånt!

2009-03-10 @ 08:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0