Friskvård!

Idag åkte jag in till stan....ja det är tydligen en stad.....och hade friskvård med Jonas, Victor och vovvarna! Vi gick isvägen över mot Ansia och sedan förbi hotellet och sedan till bilen! För er som inte vet vad isvägen är, är det en vinterväg över älven som plogas, och jag lovar mamma.....det är inte farligt att gå där!

Efter att  vi promenerat klart gick vi på Åhlens och köpte en present till syskonbarnet Ida som fyller år snart! Hittade en riktigt rolig present till pysseldamen! Tror att hon kommer att gilla den skarpt!

Sedan åkte jag tillbaka till lägenheten och då var pappa här och hälsade på en sväng! Roligt för Victor att få träffa sin morfar. Victor skrattade och tyckte nog att det var kul!

Nu väntar vi bara på att företaget som Jonas var på intervju hos ska höra av sig! jonas själv tror inte att han kommer att bli erbjuden jobbet så det är bara att fortsätta leta!

Nää nu ropar disken på mig i köket!

Bjuder på ett par bilder på en kille som blir så glad när han vaknar efter att han sovit lunch!






Vinke vink!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vad roligt att du också har blogg! Roligt att läsa vad som händer där hemma! Vad fin Viktor är!

Ta hand om er!

kram

2009-03-08 @ 11:20:59
URL: http://aussieanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0