Försvunnen gubbe????

Nu när jag var ute på en promenad kom en gammal gubbe ca. 70-80 år gåendes med en spark och frågade vart djurparken ligger! Till saken hör det att djurparken ligger ca 4-5 km därifrån jag träffade på honom. Så jag sa till honom att han måste först gå in till stan sedan är det en bit till.....men sväng höger här nere så kommer du till stan.
- ok, då är jag på rätt väg då! Sa han och fortsatte!

Hmmm mystiskt.....borde han inte veta vart djurparken ligger eller är han kanske nyinflyttad?????? Ringde genast Jonas för att höra om det stod någonting på vk om någon man försvunnit från ett boende.......men inte! Hoppas han hittade till djurparken i alla fall!
 

Nu ska jag busa med godingen!
  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0