Veckan klyvs!

Idag klyvs veckan och det är nu ännu närmre tills Jonas har sin semester! *längtar*. Hoppas bara att alla saker är ordnade inför bröllopet som vi ska på lördag! Kände nu när jag provade klänningen i söndags att jag skulle vilja ha en annan.......det är så dax det! Victor kommer i alla fall att bli urgullig i sina finkläder, det är det viktigaste. 

Victor tycker att det är så roligt att krypa fram på golvet, vill inte alls sitta i knäet som förut. Har även ett helt annat behov i vagnen, om han inte vill sova i vagnen vänder han sig på mage och ligger och kikar över kanten! *gullplutten*

Idag kommer Jonas hem vid lunch, sedan tar han sin friskvårdstimme så då ska vi ut och gå! Härligt! Blir ensam ikväll eftersom de skulle ut och göra någonting med hans jobb! Undra vad man ska hitta på då?

Nää nu ska jag lägga mig på golvet med sonen!



(Ha, ha....snyggt att våran "garderob" finns med på kortet)

Kommentarer
Postat av: Verona

Ja jag hoppas också att allt är klart till bröllopet! Hoppas dom har huvudet på skaft dom som planerar... men det tror jag inte ;-) Ska bli så kul att se lilla killen i finkläder!! :-)

2009-06-03 @ 12:43:08
Postat av: mamma

med eller utan finkläder så är victor fin,världens finaste gidåbo

2009-06-03 @ 19:54:17
Postat av: Marina

Ja du Verona. Nog tror jag att allt är fixat till bröllopet! Nog har planerarna huvudet på skaft!



Vi ses på lördag!

2009-06-03 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0