Varmt!!!

Idag är det riktigt varm.......längtar tills Jonas har semester då vi kan sitta ute. Vägrar sätta mig på parkbänken här ute eftersom klientelet här är minst sagt annorlunda! Inne är det just nu +34,5 i köket, trots att båda fönstren är öppna! Har även hängt för båda fönstren så man tror att man har kommit till en familj från ett annat land.....(luktar dock ej vitlök här inne......idag)

Kom nyligen in från en promenad, gick så att hundarna skulle få bada men det var bara Zita som doppade sig. Lille Victor fick bara ha en kortärmad tröja på sig i vagnen skulle nog annars ha blivit på tok för varmt! Hatten fick han vara utan eftersom vi glömde den hos mormor, men den ligger ju i brevlådan och väntar på oss när vi kommer hem på fredag!

Igår käkade vi glass (köpte av glassbilen häromdagen). Victor var inte sen på att vilja smaka, så pappa och han käkade glass i sängen.





Ikväll blir det nog ett besök på Dollar för att inhandla lite batterier till babyvakten så att mamma och pappa kan sitta ute i lugn och ro på kvällarna!

Avslutar på två bilder! En bild på ett oskiljaktigt par i stugan och den andra bilden på en arg kille!





//Adjöss

Kommentarer
Postat av: mamma

fusk mormor fick inte ge han glass,

2009-06-25 @ 09:16:00
Postat av: Marina

ha, ha, ha! Men nästa gång då får du!

2009-06-25 @ 10:45:44
Postat av: Verona

Hahahahaha jag tror jag dör vilka härliga bilder!! Sista bilder var ju UNDERBAR och första har han megaögon :-)

2009-06-25 @ 13:13:35
Postat av: Verona

Alltså allvarligt,sista bilden... jag skrattar ihjäl mig vilken härlig bild, helt sjukt.... jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen :-D

2009-06-25 @ 13:14:51
Postat av: Marina

Ha, ha, ha....Verona jag hör ditt härliga skratt ända hit till lappmarken!

2009-06-25 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0