Tand på G?

Inatt har Victor vaknat två ggr. och grinat. Fick då ligga brevid mamma tills han somnade! Kan nog tänka mig att det är en tand på G. Kikar man i underkäken ser man två vita saker.......men det kan som sagt ta ett tag innan de vill kika fram!

Igår var vi för övrigt på dollar och inhandlade pepparkakor och naturgodis! Tror att jag ska sluta att köpa lösgodis överhuvudtaget.......såg nämligen en man av polsk härkomst som grävde med sina bara händer ner i godsilådan och nej godiset hade inte papper! Fyy faan, tänk de som inte såg det där och går sedan och fyller sin burk med chokladgodis!!!! MUMMA!

På dollar fyller man en burk (liten eller stor till ett fast pris) och tro det eller ej, jag har endast ätit 1/3 av burken! Blir liksom mättad på ett annat sätt av naturgodis än vanligt godis! Hade jag köpt vanligt godis hade burken varit slut innan jag dragit ner rullgardinen! 

Hoppas att stavmixern hinner komma innan fredag! Det stod ju trots allt 2-5 dagar och det är dag 5 i morgon!

Nää nu ska jag passa på att vila så att förkylningen vill försvinna helt innan lördag!

På återseénde!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker synd om lilleman

2009-06-04 @ 16:30:32
Postat av: Anna

Naturgodis låter gott! jag har just nu dille på pepparkakor och havreflarn, så jag ska nog försöka mig på naturgodiset istället!

2009-06-04 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0