papapa, mamama

Åhh idag är jag faktiskt lite seg! Vaknade 05:00 och hade så svårt att somna om.......tror att det berodde på att vi skulle besikta bilen 07:00. Jonas är förkyld (och ni kvinnor vet hur det är när en karl är förkyld) så han undrade om jag kunde åka och besikta bilen. Sagt och gjort, 07:00 rullades bilen in och 07:11 var jag i lägenheten igen med en godkänd bil! Härligt! Trodde faktiskt att det skulle vara någonting eftersom vägen mellan Gideå och Lycksele är som en puckelpist med stora hål!

Efter att bilen var kontrollerade hämtade jag Jonas och Victor, skjutsade Jonas på jobbet och åkte hem till Gideå. Kl. 12:00 hade vi en träff (vi från föräldragruppen), riktigt roligt att se hur de små liven har utvecklats! Vi fikade och pratade om ditt och datt!

Victor har börjat att säga papapa och mamama samt vovovo.......ja det låter verkligen som det sen om det är det han säger är en helt annan sak! Men mamma och pappa är SÅ stolta!

Tycker även att det är roligt att försöka resa sig i vår tidningsinsamling!




Full koncentration!

I morgon åker jag till stugan, Jonas hämtar vi i Åsele på torsdag. Han kommer med bussen!

Nää nu ska jag roa killen som håller på att sortera lite tidningar!

//Adjö!

Kommentarer
Postat av: Verona

Nej men sötisen då, har han börjat prata!! Wiiii va gulligt! :-) Han är så otroligt söt gullgullen :-)

2009-06-22 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0