Överraskning!

Ikväll så ringer broder Peter och undrar vilken tid de ska börja att sätta plant på lördagmorgon, han tänker nämligen skjutsa ner Oskar. Jonas håller då på att sova ner Victor så jag kan inte ge honom något svar utan säger att jag ringer i morgon! När jag kommer tillbaka till sovrummet/tv-rummet, allrummet (eller vad man nu ska kalla det för) så har Victor somnat! Jag börjar då skriva ett sms till Peter om att vi kan mötas efter Lyckselevägen på fredag då Jonas avslöjar en hemlighet! Han har tagit semester på fredag! Har tidigare sagt att han skulle köpa hem Frassemat på torsdag sedan hade han tänkt att överraska med att vi skulle åka hem......men detta blir lika trevligt även fast jag vet om det!

Ställer sig även upp på alla fyra nu och gungar fram och tillbaka, har inte kraft att förflytta sig så än. Tycker nog att det går lika bra att åla sig fram. Kan lova att det går också fort!

För övrigt så har Victor fått sin första pedagogiska måltid.....han har ätit banan helt själv! Jag kan lova att det blev en dusch efter ätandet!









Bananmonster!

Har även ätit välling ikväll för andra gången i sitt liv! Åt och tyckte det var jättegott.........så smidigt trodde inte mamma att det skulle gå!

Nää nu väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: mamma

`´ja du´´ jonas är en luring,gu va bananmannen är söt,

2009-06-11 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0