Jag kan sitta!

Jag har nu blivit jätteduktig och kan sitta ganska länge själv i alla fall! Titta här själv!





Jag leker för övrigt med min traktor som jag fick igår!

Nu väntar vi på att pappa ska komma hem. Då ska vi käka lunch och sedan gå ut på en promenad. Jobbar man på kommunen så har man någonting som heter friskvård......det ska jag också ha när jag blir stor!

För övrigt så är det sista natten här på fem veckor......skönt! När jag kommer hem så ska jag krypa och kika in alla rum hemma!

//Vinkevink!

Kommentarer
Postat av: Verona

Men alltså herregud, jag bli lika paff varenda gång jag ser honom! Hur gammal är han egentligen!!! Shit va han växer och stooora killen som sitter helt själv.... ojojoj.... snart jagar ni moppar i Gideå;-)

2009-06-25 @ 13:11:42
Postat av: Marina

Jo du.....du ska se vad tiden går fort när eran lill* bebis har kikat ut!

2009-06-25 @ 15:24:34
Postat av: mamma

ja du tiden går fort,tur att man inte blir äldre när man är mormor.(man blir ju aldrig äldre änn man gör sig) hi hi,krama lillebror

2009-06-25 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0