Helgen som varit!

Nu är ännu en helg över, nedräkning har börjat till Jonas semester! Vi tar det i etapper......först midsommar sedan en veckas jobb innan semestern. Härligt! På semestern ska vi slå ny brädfodring klart på stugan sedan ska vi nog bara lata oss och eventuellt ta några dagsutflykter!

I helgen har vi varit ute hela tiden! I lördags åkte jag till stan själv och shoppade......kul! Men usch vad fjaskig man blir, kändes som om jag hade varit borta i 100 år när jag kom tillbaka även fast det bara blev ca. 3,5 timmar!

Victor har nu börjat att åla sig fram mer och mer......snart blir det nog en riktig fart på honom.

I går söndag tog vi det bara lugnt, tvättade bilen och latade oss. Jag blev för övrigt grattis på min första morsdag! Fick en parfym från Lancome! Den doftar riktigt gott! Det åts även en bit budapeststubbe! Eftersom jag redan hade grattat mamma i förskotts, i torsdags, gick vi gick sedan och grattade Jonas mamma.

Några bilder från den gågna helgen.









Även en bild från dagens ålning!



Här är pappa riktigt stolt. Victor är verkligen intresserad av fotboll.



Åter till roandet av sonen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så söt han är alltså!

2009-06-01 @ 21:42:05
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/
Postat av: Verona

Å men älskade vän va söt han är! Måste vara min absoluta favoritkille! ;-)

2009-06-03 @ 12:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0