Corona!

Ja, inte för att man ska uppvigla människor till att dricka alkoholhaltiga drycker MEN jag måste bara säga att det är väldigt gott med en CORONA! Efter att inte druckit alholhaltiga drycker sedan mars -08 (ja, det blir 16 månader) så dricker jag nu min första öl!

Måste även berätta att vi köpte ju som sagt en pool till Victor idag, efter att ha blåst upp tre ringar var jag näst intill död.......nu märker vi att en ring läcker......blir så irriterad! Bara att ta tillbaka den på torsdag då vi ska ner och kika på sommarvågen! Det ska tydligen vara som allsång på skansen.....ja vi får se!

I morgon åker vi till banken för att prata bolån! Spännande!

Nää nu ska jag ta mig en klunk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen "löck" för lilleman mer,

2009-06-30 @ 11:37:04
Postat av: Anonym

2009-06-30 @ 20:19:30
Postat av: Marina

Nää nu är det "löckat" färdigt för honom!

2009-06-30 @ 20:20:51
Postat av: Verona

Bolån..... vad!!!?? Har jag missat nått :-)

2009-07-07 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0