Bröllop!

I lördags var vi som sagt på bröllop, det var mycket trevligt. De var så fina!

Victor var jätteduktig i kyrkan och på festen. Pratade lite i kyrkan och på festen sov han även en stund! Blev dock jätteglad när vi satte honom i bilen för färd hemmåt. Väl hemma så bytte vi om och åkte upp till Jonas mor och far och firade hans syster som fyllde 25 år. Där fick Victor krypa på golvet.....som han hade längtat hela dagen. Det var även ett annat barn där, Victor var intresserad men inte lilla Amanda.

Victor i kyrkan. Hade sina kåpor på när det spelades musik!



Det är inte det lättaste att få ett perfekt kort på en kille som vill kika på det mesta eller röra sig! Antingen kikar han inte in i kameran eller är skjortan utanför byxorna!












Igår tog vi det bara lugnt. Drog raggen runt Gideå (ja vi var nog ute 35 min.) och röstade. Hade inte tänkt att rösta men när Jonas sa att det gäller faktiskt även Victors framtid tog jag mitt förnuft till fånga! Vill förresten inte heller att SD ska komma med!

idag åkte vi upp som vanligt kl. 05,40......Victor var trött och mamma likaså! Det var ju så fint väder hemma men här är det bara skitregn!!!!

Nää nu ska jag passa på att vila när Victor sover!


Bild från dagens krypning!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: mamma

vilka fina kort,vilken tur nu kan surfa igen, o se lilla snyggingen

2009-06-08 @ 19:06:25
Postat av: Anna

Vilken stilig grabb!

jag hade samma tanke som dig när jag röstande, att göra mitt för att inte SD ska komma in!

2009-06-09 @ 08:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0